Beiaardconcertseizoen 2019

Vanaf 1 juli zullen op de maandagavonden de beiaardconcerten weer wekelijks door beiaardiers van (inter)nationale naam en faam worden uitgevoerd. En uiteraard zullen die beiaardiers ook dit jaar na afloop weer graag uw enthousiaste reacties beluisteren in de Pandhof en Flora’s Hof, die ook de komende reeks zomeravondconcerten als unieke luisterplaatsen zullen dienen.

Het slotconcert wordt in de huidige vorm dit jaar voor de 10e keer georganiseerd. Als herinnering hieraan zal op 19 augustus – net als 10 jaar geleden – de Canto Ostinato van Simeon Ten Holt worden gespeeld, maar wel verrassend anders. In de week na het slotconcert kunt u traditiegetrouw nog genieten van de door het Festival Oude Muziek georganiseerde carillonconcerten.

In Vleuten zullen ook dit jaar de klokken van de beiaard in de Torenpleinkerk ons concert- seizoen afsluiten. In september zullen daar twee prachtige zondagmiddagconcerten te beluisteren zijn.

Zomeravondconcerten

De concerten starten om 20.00 uur.

1 juliMalgosia Fiebig (Luisterplaats: Flora’s Hof)
8 juliGeert D’hollander (Luisterplaats: Flora’s Hof)
15 juliToru Takao
22 juliGildas Deporte (beiaard) & Madieke Marjon (zang)