Beiaardconcertseizoen 2020

Vanaf 6 juli zullen op de maandagavonden de beiaardconcerten weer wekelijks door beiaardiers van naam en faam worden uitgevoerd. Het concertseizoen wordt in september afgesloten met drie prachtige zondagmiddagconcerten op het pas gerestaureerde orgel en de klokken van de beiaard van de Torenpleinkerk in Vleuten.

Bekijk hier het programmaboekje.

Zoals ieder jaar zijn de concerten overal in de binnenstad te horen. Ook kunt u live met de beiaardier meekijken en -luisteren in de cabine van de Domtoren via de live-uitzending op YouTube. Heeft u zich al geabonneerd op ons kanaal? Dan mist u nooit een uitzending!

Let op: Pandhof gesloten
Op dit moment is het i.v.m. de maatregelen rondom het coronavirus helaas niet mogelijk om de sfeervolle Pandhof open te stellen voor publiek. Dat maakt ook dat de gewaardeerde meet & greets met de beiaardiers na afloop van de concerten niet kunnen plaatsvinden.

Zomeravondconcerten

Alle concerten beginnen om 20.00 uur.

6 juliMalgosia Fiebig
13 juliBob van der Linde
20 juliArie Abbenes
27 juliRosemarie Seuntiëns
3 augustusFrank Steijns
10 augustusFrans Haagen
17 augustusWim Ruitenbeek
24 augustusMalgosia Fiebig

Concerten Torenpleinkerk Vleuten

Alle concerten beginnen om 15.00.

13 septemberHenk Veldman m.m.v. Marjon Strijk (sopraan)
20 septemberBob van der Linde
27 septemberTommy van Doorn